بررسی پویش هوشیارگر در برنامه پویش
هوشیارگر، مدیر ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، در برنامه «پویش» از برگزاری پویش ملی همه بازی خبر داد و گفت: «#همه_بازی» پویشی برای همدلی با كودكان ایران در روزهای سخت است.
او با اشاره به اثرات نامطلوب و مخرب جنگ 12روزه بر كودكان كشور افزود: این پویش به همت بنیاد ملی بازیهای رایانهای و با همكاری سازمان نظام صنفی بازیهای رایانهای و بازیسازان داخلی و با هدف كاهش تنشهای روانی كودكان و نوجوانان ایرانی از طریق سرگرمیهای دیجیتال طراحی و برگزار میشود.
هوشیارگر افزود: در این پویش، مجموعهای از بازیهای رایگان، محتوای تعاملی، مسابقات آنلاین، و برنامههای سرگرمكننده در دسترس خانوادهها قرار خواهدگرفت تا بتوانند كودكان را در این ایام سخت، در فضایی امن، سرگرم و فعال نگهدارند.
وی با بیان اینكه تاكنون جامعه مخاطب این پویش از 9 میلیون نفر عبور كردهاست، افزود: در دو قالب كمتر و بیشتر از 12سال برگزار میشود گفت: قالب زیر 12 سال با شعار «هم بازی، همه بازی» و بالای 12 سال با شعار «ایران؛ برنده بازی» انجام میشود و احتمال میرود جامعه مخاطب این پویش از 10 میلیون نفر هم عبور كند.
هوشیارگر با بیان اینكه تاكنون 40 بازی در این پویش فعال شدهاست گفت: روند اجرای پویش به اینصورت است كه بازیسازان نمادها و نشانههایی از كشور ایران با هشتگ «همه بازی» را در سایت یا بازی خود قرار میدهند و اعلام میكنند كه در این پویش شركت كردهاند. تولیدكنندگان بازی، الماس و سكههای رایگان و یكسری شخصیتهای مختلف را هم به بازیهایشان اضافه كردهاند و آنها را همراه تصویری از پرچم ایران منتشر میكنند.