بخشی زاده در اختتامیه نوزدهمین جشنواره كتاب و رسانه ؛ راهبرد رادیو مبتنی بر ترویج كتابخوانی و توسعه مطالعه در جامعه بوده است

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در اختتامیه نوزدهمین جشنواره كتاب و‌ رسانه اعلام كرد: راهبردهای معاونت صدا مبتنی بر ترویج مطالبه كتابخوانی در جامعه و كمك به توسعه جامعه بر مبنای خانواده بوده است.

1399/10/24
|
12:20

بخشی‌زاده معاون صدا سه شنبه 23 دی ماه، در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره كتاب و‌ رسانه كه در رادیو فرهنگ برگزار و‌ پخش مستقیم داشت گفت: ابتدا فضایی را در حوزه رادیو در برخورد با مقوله كتاب مرور می‌كنیم، در اهمیت كتاب بسیار شنیدیم و آن قدر این مقوله مهم است كه خدا با ابزار كتاب برای هدایت بشر اقدام كرده است، خود مبین این نكته است كه كتاب مهمترین و بهترین عنصر در راهبرد فكری بشر دارد.

وی ادامه داد: راهبردهای معاونت صدا مبتنی بر ترویج مطالبه كتابخوانی در جامعه و كمك به توسعه جامعه بر مبنای خانواده بوده است.
معاون صدا بیان كرد: سیاست های ما مبتنی بر افزایش نفوذ كتاب در میان خانواده‌ها، برجسته سازی نقش مطالعه در رشد و بالندگی جامعه ، برجسته‌سازی جایگاه نخبگان و دانشمندان دانشمندان در جامعه، استفاده از ساختارهای متنوع متناسب با ماموریت شبكه‌ها بوده است.
وی افزود: ما به موضوعاتی چون دفاع مقدس، بیانیه گام دوم ،اقتصاد خانواده، مشكلات حوزه نشر و توجه به فضای مجازی پرداختیم.
معاون صدا عنوان كرد: به سبك زندگی ایرانی اسلامی با محوریت كتاب ،اهمیت مطالبه در میان خانواده و مفاهیم مناسب با كودكان و نوجوانان توجه می كنیم. همچنین در هر هفته 36 عنوان برنامه رادیویی به كتاب می‌پردازد كه در هر هفته 119 برنامه تكرار می شود و در كل 2299 دقیقه به بخش كتابخوانی و ترویج كتاب می پردازد.

بخشی زاده اظهار كرد:ما مسائل و موضوعات زیادی را در رادیو در دستور كار قرار دادیم و بحث كتاب همواره برای ما در اولویت بوده است از برگزار كنندگان این جشنواره تشكر می‌كنم كه این فضا را برای ترویج كتابخوانی فراهم كردند.

دسترسی سریع