مسوول پروژه های بازی ساز بازی ایرانی در رادیو فرهنگ گفت: بازی سازان ایرانی با كمترین بودجه بیش از پروژه های فرهنگی پرهزینه توانسته اند در سطح جهانی اثرگذار دیده شوند.
فرهاد عظیما، مسوول پروژه های بازی ساز بازی ایرانی، در برنامه« رهنمون» رادیو فرهنگ با انتقاد از برخی رویكردها در رده های مدیریتی گفت: بازیهای رایانهای كشورمان در سطح جهانی، گاه بسیار اثرگذارتر از برخی اقدامات پرهزینهای است كه با بودجههای كلان انجام میشود.
وی در ادامه با مثالی به توضیح مطلب پرداخت و افزود: بازی ایرانی "ریونج" كه با یك هزارم بودجه های معمول این حوزه ساخته شده است توانسته میلیونها مخاطب را در یوتیوب با خود همراه كند و مدتی در صدر و تیتر اول رسانه های بزرگ و مطرح جهان، جای گیرد و سایتهای بزرگ جهانی تولید بازیهای رایانه ای، بازی "ریونج" ایرانی را یك شاهكار و رقیب بازی های مهم و موفق دنیا چون "كال آف بیوتی" می دانند.
عظیما گفت: صنعت بازی های رایانه ای كشور در سالهای اخیر رشد قابل قبولی داشته و افقهای تازه ای را پیش روی فعالان این صنعت باز كرده و به گواه اعداد و آمار هم این صنعت روند رو به رشدی را نشان میدهد.