انتشارات ثانیه كتاب «روزنامهنگاری برند» نوشته اندی بول، ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی را وارد بازار نشر كرد.
روزنامهنگاری برند، اولین كتاب درسی اختصاصی طراحی شده برای دورههای دانشگاه و همچنین اولین راهنمای جامع و عملی برای به كارگیری روزنامهنگاری برند و تركیبی از درونمایههای روابطعمومی استراتژیك و ارتباطات بازاریابی است.
این كتاب به مخاطب میگوید كه چگونه روزنامهنگاری برند را به كار بگیرد. همه سازمانها، از انواع مختلف شركتهایی كه كسب و كار B2B یا B2C دارند تا سازمانهای دولتی و كمیتههای تخصصی و حتی خیریهها به روزنامهنگاری برند نیاز دارند.
این كتاب به شما میگوید كه چگونه میتوانید از روزنامهنگاری برند برای تحقق اهدافتان بهره بگیرید و همچنین به عنوان یك تولیدكننده محتوا چگونه میتوانید موفق عمل كنید.
این كتاب برای روزنامهنگاران، برای برندها و كسانی كه با برندها كار میكنند از جمله فعالان حوزه مدیریت برند، بازاریابی، روابطعمومی، ارتباطات و خدمات مشتریان طراحی شده است.
همچنین این كتاب به روزنامهنگاران میآموزد كه چگونه آنچه را یاد گرفتهاند و یا در حال یادگیری آن هستند در یك سازمان و یك فضای غیررسانهایی به كار بگیرند.
این كتاب به برندها و كاركنان غیرروزنامهنگارِ سازمانها نیز میگوید كه هر سازمانی چگونه میتواند به سازمان رسانهایی تبدیل شود.
نویسنده در این كتاب، با فراهم آوردن حدود 90 موردنگاری از سازمانهای مختلف اعم از تجاری، خیریهها، انجمنها و نهادهای عمومی یك راهنمای جامع و عملی از روزنامهنگاری برند برای مخاطباناش فراهم آورده است.
روزنامه نگاری برند، در 318 صفحه، با قیمت 38 هزار تومان وارد بازار نشر شد.
منبع: تسنیم