نمایشگاه سازمان فاكوپا

امیر راد كارشناس مجری برنامه ی نگارخانه با محمد مخبری پژوهشگر نمایشگاه سازمان فاكوپا درباره ی این نمایشگاه گفتگو كرد .

1398/06/27
|
12:59

امیر راد كارشناس مجری برنامه ی نگارخانه با محمد مخبری پژوهشگر نمایشگاه سازمان فاكوپا درباره ی این نمایشگاه گفتگو كرد .
محمد مخبری در این گفتگو درباره ی سازمان فاكوپا گفت : فاكوپا سازمانی است كه سبب پیوند عمیق بین گرافیك ، رسانه و صنعت تبلیغات شده است . این سازمان توسط فرهاد هرمزی در سال 1337 افتتاح شد . سازمان فاكوپا تنها یك سازمان تبلیغاتی نیست و رابطه ی عمیق و قوی بین رسانه و تبلیغات ایجاد كرده و طراحان بزرگ و صاحب نام این كشور هم چون مرتضی ممیز ، بیوك احمدی و دیگرانی كه برای اهالی گرافیك و هنر نامهای آشنایی هستند با این سازمان همكاری داشتند . و همكاری این هنرمندان سبب شد تا مجموعه های بزرگی چون ایران خودرو ، بانك ملت و بسیاری از برندها از قدیم با سازمان فاكوپا همكاری كنند . محمد مخبر ی در ادامه اظهار داشت : تاثیر فاكوپا و شخص فرهاد هرمزی در تثبیت برخی محصولات به واسطه ی گرافیك بالا و خلاقیت كم نظیر بوده است .
محمد مخبری درباره ی نمایشگاه سازمان فاكوپا گفت : این نمایشگاه شامل آثار اصل و عناصر قابل لمس و قابل دیداری است كه فاكوپا با آنها همكاری داشته و شامل آگهی هایی است كه فاكوپا در روزنامه ها و نشریات قدیم و پیش از انقلاب به چاپ رسانده بوده . مخبری گفت : در داقع ما تلاش كردیم در این نمایشگاه تفاوتی را ایجاد كنیم تا مخاطب بتواند فاصله ی بین تبلیغ ، طراحی و ارتباطش با رسانه را درك كند .

دسترسی سریع