بررسی ساختار خرید و فروش محصولات فرهنگی و هنری در نسل زد(z) در«پیشران»

برنامه پیشران امروز سه شنبه 19 دی با بخش های مختلف كارشناسی به اقتصاد فرهنگی می پردازد.

1402/10/19
|
10:24

برنامه «پیشران»، پادمان اقتصاد فرهنگ است كه سه شنبه ها به تهیه كنندگی مریم قاسمی با محوریت تبیین شاخص های فرهنگی شعار سال به معرفی تولیدكنندگان كالاهای فرهنگی و هنری آموزش فروش و ویژند محصوِات فرهنگی و هنری اختصاص دارد.
این هفته در این برنامه به موضوعاتی چون؛ «روشهای فروش محصولات فرهنگی»،« اهمیت بازارهای الكترونیكی در فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی» و.... پرداخته می شود.
بخش پیشخوان برنامه به روشهای فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری و ایجاد سایت اختصاص دارد،‌در بخشی دیگر با عنوان« پیشرو» تحقیقات بازار و نقش آن در فروش بیشتر در محصولات فرهنگی و هنری در گفتگو با دكتر مجید مجیدی ،مدرس و مشاور فروش و بازاریابی و استاد دانشگاه بیان می شود .
در این بخش خرید و فروش محصولات فرهنگی و هنری در نسل زد(z) نسل دهه هستاد مورد توجه قرار گرفته است.
این‌برنامه بخشی با عنوان «پیشتاز»دارد كه بخشی آموزشی است و امروز درباره تحقیقات بازار برای فروش محصولات فرهنگی و هنری باید چه زمانی اتفاق بیفتد؟قبل از تولید یا بعد از تولید در گفتگو با مهندس علیرضا رضایی، مشاور فروش و كارآفرینی و استاد دانشگاه مطالبی بیان می شود.

گفتنی است برنامه » پیشران» به تهیه كنندگی « مریم قاسمی» ساعت 12و 30 دقیقه سه شنبه ها از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف106 مگاهرتز پخش می شود.

دسترسی سریع