بررسی تفاوت محصول فرهنگی و كالای فرهنگی در «پیشران»

برنامه پیشران امروز سه شنبه 5 دی با بخش های مختلف كارشناسی به اقتصاد فرهنگی می پردازد.

1402/10/05
|
07:39

برنامه «پیشران»، پادمان اقتصاد فرهنگ است كه سه شنبه ها به تهیه كنندگی مریم قاسمی با محوریت تبیین شاخص های فرهنگی شعار سال به معرفی تولیدكنندگان كالاهای فرهنگی و هنری آموزش فروش و ویژند محصوِات فرهنگی و هنری اختصاص دارد.
این هفته در این برنامه به موضوعاتی چون؛ «روشهای فروش محصولات فرهنگی»،« اهمیت بازارهای الكترونیكی در فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی» و.... پرداخته می شود.
بخش پیشخوان برنامه به تبیین تفاوت محصول فرهنگی و كالای فرهنگی و تفاوت آنها در بازار اختصاص دارد،‌در بخشی دیگر با عنوان« پیشرو» انواع روشهای بازاریابی در فروش محصولات فرهنگی و هنری در گفتگو با دكتر رضا مافی ‌كارشناس بازاریابی و كارشناس و مشاور فروش محصولات فرهنگی و خدماتی بیان می شود .
در ادامه این برنامه و در بخش«پیشینه» ملیحه باغی تولید كننده صنایع دستی سرامیك از مشهد در استان خراسان رضوی معرفی می شود .
این‌برنامه بخشی با عنوان «پیشتاز»دارد كه بخشی آموزشی است و امروز درباره نگاهداشت مشتری بر اساس تحقیقات بازار در فروش صنایع فرهنگی و هنری در گفتگو با مهندس علیرضا رضایی، مشاور فروش و كارآفرینی و استاد دانشگاه مطالبی بیان می شود.
برنامه » پیشران» به تهیه كنندگی « مریم قاسمی» ساعت 12و 30 دقیقه سه شنبه ها از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف106 مگاهرتز پخش می شود.

دسترسی سریع