علیرضا بابایی: دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، رویدادی متفاوت و نوآورانه خواهد بود.
علیرضا بابایی، دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر درگفتگو با برنامه «پویش» گفت: امسال جشنواره با نوآوریهای جدیدی همراه است كه تنوع مخاطب از جمله این نوآوری هاست.
وی افزود: در جشنواره مد و لباس فجر امسال ویژندها نیز جزء مخاطبان هستند و ویژندهای لباس امكان رقابت با یكدیگر را دارند و طاووس زرین به ویژندها تعلق میگیرد و تیمهای طراحی امكان شركت در این دوره از جشنواره را دارند و ما هیچ مشخصه خاصی را برای تیمهای طراحی نگذاشته ایم.
دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به اینكه سالهای قبل، ویژندها یا برندها امكان شركت در جشنواره مد و لباس فجر را نداشتند افزود: امسال این ویژندها میتوانند شركت كنند و مجموعه یا كالكشن برتر را اعلام میكنیم و درنظر داریم كه كالكشن برتر همزمان در فروشگاههای عرضه هم به فروش برسند.
بابایی افزود: این نوآوری در زمینه مخاطب با هدف به تولید رسیدن طرح های برگزیده و مجموعه لباسهای برتر صورت گرفته است.
بابایی با تاكید بر اینكه در جشنواره مسأله «توصیه» و «ارتقای سواد افراد» است, نه «انتخاب بجای دیگران» گفت: جشنواره امسال هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ اجرا متفاوت خواهدبود و در سه بخش؛ مد و صنعت، لباس تراز اجتماع، و مد و رسانه، برگزار میشود كه بسیاری از عكاسان، طراحان و طراحان پوستر، كارگردان فشن فیلمها هم شامل دریافت «طاووس زرین» خواهندشد و امیدواریم كه در حوزه رسانه مد، ایدههای جدیدی ناظر به فرهنگ و هنجار جامعه خودمان داشته باشیم. و میكوشیم با تعریف جایزه در تبلیغات مد به سمت تغییر فرهنگ و به سمت خلاقیت بیشتر در مد برویم.
گفتنی است ١٢مین جشنواره مد و لباس فجر، 29 دی تا 5 بهمن در تهران برگزار میشود.