بررسی چگونگی بازاریابی محصولات فرهنگی در «پیشران»

برنامه پیشران كه با موضوع شعار سال از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی آنتن می رود امروز سه شنبه 2 آلان با بخش های مختلف كارشناسی به اقتصاد فرهنگی می پردازد.

1402/08/02
|
08:01

برنامه «پیشران»، پادمان اقتصاد فرهنگ است كه سه شنبه ها به تهیه كنندگی مریم قاسمی با محوریت تبیین شاخص های فرهنگی شعار سال به معرفی تولیدكنندگان كالاهای فرهنگی و هنری آموزش فروش و ویژند محصوِات فرهنگی و هنری اختصاص دارد.
این هفته در این برنامه به موضوع بازاریابی فرهنگی و اركان آن به كارشناسی دكتر مافی ؛در بخش «پیشرو » پرداخته می شود.
« پیشخوان» بخشی از این برنامه است كه این هفته در این‌بخش به سوال اینكه :بازاریابی فرهنگی چیست؟ پاسخ داده می شود همچنین‌در بخشی دیگر با عنوان«پیشینه تولید كننده تابلوهای تذهیب و هنرمند كتاب آرایی و تذهیب و صادر كننده محصول فرهنگی معرفی شده و در ادامه بخشی با عنوان «پیشتاز» پخش می شود كه بخشی آموزشی است و امروز درباره اینكه ایده چیست؟ با مهندس علیرضا رضایی/مشاور فروش و كارآفرینی/ استاد دانشگاه گفتگو می شود.
گفتنی استبرنامه » پیشران» به تهیه كنندگی « مریم قاسمی» ساعت 12:30 سه شنبه ها از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف106 مگاهرتز پخش می شود.


دسترسی سریع