گفتگو با سعید اسلام زاده كارشناس سینما
اسلام زاده در این برنامه فیلم های ملودرام را در تاریخ جهان بررسی كرد و گفت : در بسیاری از این آثار مفهوم زندان، معنای متمایزی پیدا كرده است. برای مثال پاپیون و رستگاری در شاوشنگ و مسیر سبز كه بهترین نمونه های این ژانر هستند.اسلام زاده در ادامه در مورد فیلم ملاقات خصوصی صحبت كرد و آن را عاشقانه ای بی نظیر توصیف كرد. او همچنین در مورد بازی خوب بازیگران صحبت كرد و گفت : ما در این فیلم شاهد بهترین بازی از بازیگران آن نسبت به آثار گذشته شان هستیم. او همچنین فیلم ملاقات خصوصی را سه فیلم برتر جشنواره فجر سال گذشته خواند و گفت :
بردن دوربین در زندان تحسین منتقدان زیادی را بر انگیخت.امید شمس یك كارگردان فیلم اولی است و مانند بسیاری از همتایان خود در سالهای اخیر با فیلم «ملاقات خصوصی» نشان میدهد كه از آن كارگردانهای آیندهدار سینمای ایران خواهد بود. او در ملاقات خصوصی یك عاشقانه را به تصویر كشیده كه همتای آن در سینمای ایران وجود ندارد و طوری به مقوله مواد مخدر در لا به لای داستان عاشقانهاش میپردازد كه هیچ كلیشهای در كار نیست. اثر او برگرفته از یك داستان واقعی است و او توانسته از دل حوادث حقیقی و یك پرونده قضایی، فیلمی خلق كند كه بتوان آن را یكی از بهترین آثار چند سال اخیر سینمای ایران دانست.
اسلام زاده در پایان محوریت شخصیت زن در این اثر با بازی پریناز ایزد یار را نقطه مثبت فیلم خواند وگفت : این زن است كه ناجی قصه است.