بررسی اهمیت نشان تجاری یا برندسازی پوشاك درجامعه در «زرجامه» رادیو فرهنگ

برنامه «زرجامه» روز دوشنبه 9 خردادماه، با موضوع چرایی و چگونگی ثبت نشان تجاری پوشاك و بررسی تاثیر آن در رفتار مصرف كننده از رادیو فرهنگ پخش می شود.

1401/03/09
|
08:45

نشان تجاری یا برندسازی پوشاك درجامعه موضوعی است كه در زرجامه این هفته مورد توجه قرار می گیرد ، درواقع آنچه را كه بر تن می كنند را پوشاك می گویند. همیشه طراحی جدید برای لباس طراحی می شود و به خاطر همین مسئله هم می باشد كه شركت های زیادی امروزه در حیطه تولید پوشاك فعالیت می كنند, كه برای ایجاد تمایز میان كالاهای ارائه شده و خدمات یك شركت از كالا و خدمات سایر شركت ها, باید این نشان تجارب به ثبت برسند برهمین اساس در برنامه « زرجامه» این هفته با حضور دكتر مونسی موضوع اهمیت نشان تجاری و نوع رفتار مصرف كننده در مواجهه با آن مورد بررسی قرار می گیرد.
همچنین فاطمه داوودیان نیز بر پایه این موضوع در گزارشی به نظرات مردم درباره اینكه چقدر در خرید پوشاك به نشان های تجاری توجه دارند می پردازد .
گفتنی است ، با توجه به تولیدی بودن كشور عزیزمان ایران, بسیاری از تولید كننده ها, صادر كننده ها و واسطه های صنعت مد و لباس و پوشاك تصمیم به ثبت برند لباس خود دارند تا از حمایت اداره مالكیت معنوی جهت عدم سوء استفاده اشخاص ثالث خواستار هستند. با توجه به این موضوع در این صنعت رقابت بسیار زیادی وجود دارد.
برنامه «زرجامه» را می توانید دوشنبه ساعت 16:00 به تهیه كنندگی یلدا احتشامی از شبكه رادیویی فرهنگ بشنوید.

دسترسی سریع