سرزمین من در زاهدان؛ روایت كامل سیستان و بلوچستان از زبان مسئولان، هنرمندان و تاریخپژوهان آخرین ایستگاه برنامه «سرزمین من» در قالب رویداد ملی رسانهای «ایرانجان» از استودیو رادیو زاهدان و آنتن رادیو فرهنگ روی آنتن رفت؛ برنامهای كه در دو بخش پیاپی، با حضور مسئولان استانی، هنرمندان بومی و كارشناسان تاریخ، تصویری جامع، میدانی و بدون واسطه از ظرفیتهای تمدنی، گردشگری، انسانی و فرهنگی سیستان و بلوچستان ارائه كرد. 4 ماه پیش
ارز ترجیحی به شوك معیشتی و حیاطخلوت دلالان تبدیل شد نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه اجرای سیاست حذف ارز ترجیحی، گفت: اجرای غلط و زمانبندی اشتباه این سیاست، آن را به مستمسكی برای رانتخواران و دلالانی تبدیل كرد كه طی سالها دهها میلیارد دلار از پول مردم را به جیب زدند و سفره ملت را كوچكتر كردند. 4 ماه پیش
سازمان ملل در نشستی فوقالعاده مانع از كشتار مردم غزه شود/آمریكا و جهان غرب دشمن اصلی امت اسلامی و انسانیت هستند نماینده مردم لارستان در مجلس، گفت: از این تریبون به دبیركل سازمان ملل میگویم مگر وظیفه شما دفاع از همه كشورهای جهان نیست. امروز در جلسه ای فوق العاده جلوی كشتار مردم غزه را بگیرید و كمك رسانی به آنها را آزاد كنید ، اگر نمیتوانید؛ استعفا دهید و انحلال این سازمان بیخاصیت را اعلام كنید. 11 ماه پیش
طرح صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات روی میز «نقد امروز» رادیو فرهنگ كارشناسان در برنامه «نقد امروز» رادیو فرهنگ سهشنبه 30 آذر ماه به موضوع طرح صیانت از حقوق عامه در برابر حیوانات در كشور می پردازند. 5 سال پیش
« قصه ی گاندوی یك چشم و نورگل » داستان « قصه ی گاندوی یك چشم و نور گل » در اصل برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است اما شیوه پردازش و زاویه دید نویسنده در این داستان می تواند مورد پسند خوانندگان دیگر نیز قرارگیرد. محتوای داستان بر پیوند بین انسان و طبیعت تاكید می كند . 8 سال پیش
« گاندوی یك چشم و نور گل » روز گذشته بخش نخست داستان « گاندوی یك چشم و نور گل » را خواندیم و اكنون ادامه ی داستان .... 8 سال پیش
« قصه گاندوی یك چشم و نورگل» داستان « قصه ی گاندوی یك چشم و نور گل » در اصل برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است اما شیوه پردازش و زاویه دید نویسنده در این داستان می تواند مورد پسند خوانندگان دیگر نیز قرارگیرد. محتوای داستان بر پیوند بین انسان و طبیعت تاكید می كند ... 8 سال پیش
« پسری كه اسمش سو بود» سه ساله بودم كه بابام از خانه رفت،چیز زیادی برای من و مادر نگذاشت... تنها یك گیتار كهنه و یك شیشه ی خالی…. از اینكه رفت و دیگر پیدایش نشد، سرزنشش نمی كنم.اما بدترین كارش این بود كه.... 8 سال پیش